Gelibolu yarımadası / Çanakkale
Suvla ŞARAPLARI
SUVLA ŞARAPLARI
İlhamını ait olduğu coğrafyadan, tarihi dokusundan ve kültürel zenginliğinden alan Suvla, yerel teruar ile yerli üzüm çeşitlerini önceliklendirerek zengin karakterli, kalıcı ve her zaman tercih edilen şaraplar üretme vizyonuyla 2009’dan günümüze şarap tutkunlarının pek çok anına eşlik edecek seçenekler sunar. Suvla şarapları, Tarihi Gelibolu Yarımadası’nda yer alan organik sertifikalı aile bağı Bozokbağ’dan, Kuzey Ege ve Trakya’daki pek çok yöre komşu bağlarından ve Tokat, Elazığ, Diyarbakır ve Kapadokya dahil olmak üzere Türkiye’nin seçkin bölgelerinden hasat edilen üzümlerden işlenir. Suvla’nın ürettiği bu özel seriler coğrafi kökenlerinin benzersizliğini temsil eder.
Suvla’nın portföyünde erişilebilir serilerden sınırlı, organik ve özel üretimlere kadar 70’in üzerinde etiketin yanı sıra, başta Karasakız (Mavrupalia) olmak üzere mikro türlere ve yerli çeşitlere gösterilen titizlik de ayrıca yansıtılır. Suvla şarap yapım ekibi, ortalama 30 yıllık tecrübe ve uzmanlıkları ile ve ilk günlerinden beri periyodik ziyaretleriyle yanlarında olan Bordeaux ve Val de Loir’da yaşayan Fransız önologların danışmanlığı ile farklı yapım teknikleri ve çeşitliliği esas alarak çeşitli seriler altında beyaz, pembe ve kırmızı şaraplar üretir. Kendi teruarı Kuzey Ege ve Eceabat bölgesinin yerel üzümleri Kınalı Yapıncak ve Karasakız başta olmak üzere pek çok küçük özel bağı ve yerel üzüm çeşidini ayrı ayrı işleyerek deneyim zenginliği sunmayı önemser.
Suvla Şarapları lansmanından günümüze, katıldığı ulusal ve uluslararası yarışmada çoğu altın ve birincilikten oluşan 750’ye yakın ödüle layık görüldü. Son olarak The Balkans International Wine Competition yarışmasından (2020-2024) 5 yıl üst üste kazandığı “Balkanların En İyi Şaraphanesi” unvanı, kaliteye odaklı üretim stiliyle markasını geleceğe taşıma vizyonunda önemli başarılarından biridir.
(*) Türkiye’de alkollü içeceklerin tüketimini ve satışını teşvik edebilecek reklam, tanıtım vb. faaliyetlerin yapılması her türlü medyada yasaktır. Bu yasak televizyon ve radyo yayınlarını, sinema reklamlarını, ürün yerleştirmeleri, basılı medya ve benzeri ile internet, sosyal medya ve her türlü dijital platformu da kapsamaktadır.
Dolayısıyla alkollü içkilerin her ne surette olursa olsun reklamı ve tüketicilere yönelik tanıtımı yapılamamaktadır. Bu doğrultuda İncelediğiniz sayfalarda ürünlerimizin görsellerini paylaşmamız yasaktır.